neděle 7. prosince 2014

Krásnou adventní neděli

...pohodu  a klid v čase adventním






.....moc vám děkuji za milá slova, která mi zde necháváte, ani nevíte, jak moc pro mne znamenají
♥♥♥

Jana

23 komentářů:

  1. Milá Janičko,
    máš to doma kouzelné,krásně nazdobené.Moc zdravím a přeji krásný a pohodový adventní čas.
    PS:těším se na fotky betléma,taková nádhera si to zaslouží!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to veľmi krásne....krásna atmosféra sa Ti podarila vykúzliť...jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, máte to doma krásné. Koukám jak pěkně vypadá ten přehoz z green gate. Krásný den. Lorein

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Tobě i celé rodině přeji nádherný adventní čas..Máš nádherné dekorace,,tvé fotografie to jen dokazují..jsi neskutečně šikovná...Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, krásné fotky i ozdůbky ..... i tobě krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, koukám jako blázen a nemůžu se ani nadechnout, tvoje muchomůrky mi berou dech, můžu tě poprosit o návod, jsou nádherné, děkuji, přeji krásně příjemné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásné dekorace... Také přeji příjemné a pohodové adventní dny... Ronica

    OdpovědětVymazat
  8. JANI, KOUZELNĚ JE U VÁS.
    UŽÍVEJ POHODY V ČASE PŘEDVÁNOČNÍM.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, moc se mi u tebe líbí, krásnou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. I Tobě, Jani, krásný čas! Máš nádherně udekorováno, moc krásné :) Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Červená vánocům prostě sluší - jde z tvých krásných fotek vidět !!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný zbytek druhé adventní neděle JAni ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, krásnou výzdobu máš :)
    Přeji Ti také krásný adventní nedělní večer! Renča

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Janičko nááádherné jako vždy,ráda k tobě chodím. Janča

    OdpovědětVymazat
  15. Janinko, kouzelné, mám tvoje fotky moc ráda. Krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, muchomůrky mě nadchly....:o) Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jani! Máte to doma kouzelné! Nádhera! A ty polštářky z Ikea jsou úžasné! Také jsem si je chtěla pořídit a vidím, že jsem udělala chybu, že jsem si je nekoupila :-) Krásný večer a hezké pozdravy! Radka

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno je tu tak nádherné že nevím kam dřív kouknout houbičky stro meček no nádhera Prosim neměla by jsi návod na tu myšku Děkuji Hezké adventní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, bohužel návod nemám, háčkovala jsem podle sebe.
      Pohodové adventní dny.
      Jana

      Vymazat
  19. Jani chtěla by Ti pochválit Tvé záhlaví a celý blok jsi moc šikovná a nápaditá! Luďka

    OdpovědětVymazat
  20. Janičko přeji ti krásný advent. Máš to doma kouzelné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  21. Hezké fotky. Pěkný adventní čas přeje http://slavinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...