sobota 6. června 2015

SOBOTNÍ OBĚD NA GRILU....

...mám ráda rychlá a jednoduchá jídla, proto jsem sobotní oběd připravovala venku na grilu.....


GRILOVANÁ  KUŘECÍ  PRSÍČKA  S  PEČENÝMI  BRAMBORY  S  ROZMARÝNEM  A  K TOMU  JOGURTOVÝ  DIP  S  ČESNEKEM  A  KOPREM.....


Jakmile začne být venku teplo, většinou jíme pod pergolou, hned jinak chutná.....












... k pití jsem připravila domácí limonádu s čerstvými malinami, mátou a citrónem...






...všem Vám posílám sluníčkový pozdrav

Jana

12 komentářů:

  1. Hmmm... To vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, takové mňamky a ještě k tomu venku na čerstvém vzduchu...to bych si taky nechala líbit.
    Hezký horký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jídlo vypadá úžasně, ale to servírování... dokonalé! :) Moc krásné, hned to má jiný level. Přeji ti krásnou neděli, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Také miluji vaření v létě na pergole, trávíme tam pak celý den i večer. Na to se vždy těším celou zimu. Moc se mi líbí ten puntíkatý pekáček, v kterém se oběd tak krásně vyjímá. Mohu se zeptat kde se dá zakoupit ?
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zapékací miska je od dánské značky Green gate....ale myslím, že už nejsou k dostání.
      Jana

      Vymazat
  5. Janičko, obědvali jsme hodně podobně, ale díky tobě budeme dnes mít i tu limonádku, díky!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, vypadá to nádherně ..... i já tyhle rychlovky na grilu miluju ..... venku vždycky chutná víc ..... přeji ti krásný a pohodový týden ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být dobrota. Taky teď častěji jíme v pergole, má to hned lepší atmosféru. Hezký den Renáta

    OdpovědětVymazat
  8. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už za sebou máme první vaření pod pergolou. Ale zatím jen tak provizorní. Ještě to není zcela hotové. Manžel čeká, až mu přijdou příchytky kabelů, aby mohl udělat elektrické rozvody a pořádně napojit elektrický sporák. Zatím jsme vařili jen na plynové bombě. Ale místo na chystání jídla už máme připravené, takže jsme si dali super tomahawk steak z grilu a k tomu jsem v rendliku dělala pepřovou omáčku. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak to vidím, tak se mi hned zastesklo po létu. My právě letos o prázdninách konečně vedle domu dodělali pergolu a já bych si tam příští rok ráda udělala takovou malou venkovní kuchyň. Sním o tom už docela dlouho, tak jsem si řekla, že si to konečně splním. Rádi bychom to ale využívali i jako prostor pro grilování. Jen si tedy musíme sehnat nějaký pořádný gril. Vůbec špatně nevypadá třeba tento https://www.avenberg.cz/z2470-luxusni-zahradni-kuchyne-plynovy-bbq-gril-s-bocnim-horakem-avenberg-florida co říkáte?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...