neděle 13. prosince 2015

VÝSLEDKY LOSOVÁNÍ.....



TAK  A  JE  TO  TADY...


Včera proběhlo losování mé mýdlové Giveawey
a štěstí se usmálo na 

LENIČKU


HELENKU


A  IVANKU




VŠEM TŘEM MOC GRATULUJI
 A VÁM OSTATNÍM DĚKUJI ZA TAK VELIKÝ ZÁJEM A HLAVNĚ KRÁSNÉ KOMENTÁŘE



JANA

9 komentářů:

  1. Jou, jou, jupí. Gratuluju!
    Krásný večer, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace holkám! :) Měj krásný čas, Jani!

    OdpovědětVymazat
  3. holky gratuluju, to je jako od Ježíška ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata, srdečně Vám blahopřeji ke krásné a voňavé výhře. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mám opravdu velkou radost a moc se těším!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ja budu reagovat uplne na neco jineho. Jsem na tomto blogu dnes zrejme prvne a jucham a kocham se. Nadherna mydla, nadherne fotky! Tak zase brzy navi.. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko milá, dostala jsem nádherný a voňavý vánoční balíček. Je to opravdu krása a poctivost v každém kousku. Nesmírně si toho považuji, děkuji a přeji krásnou adventní neděli a klidné svátky vánoční. S radostí Lenka/Lilienka

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš ale krásný blog :-) Skoda, že jsem ho objevila až dnes, mýdla, ručně dělaná....to bych brala. Zvu tě na svůj blog, kde probíhá GIVEAWAY: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/12/moje-vanocne-novorocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Janičko, ještě jednou moc děkuji za krásný voňavý balíček. Moc mne potěšil.
    Přeji ti krásný adventní čas.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...