pátek 15. září 2017

MIA V BARVÁCH PODZIMU.....


Po delší době jsem vzala do ruky háček a pustila se do panenky, kterou jsem už od jara měla v plánu vyzkoušet.

Tentokrát jsem háčkovala z příze, kterou jsou si koupila poprvé a jsem z ní nadšená.
Je od holandské firmy SCHEEPJES - Stone Washed je směsí bavlny a akrylu a krásně se s ní pracuje.

Předem jsem si sestavila paletu podzimních tónů .......


a myslím , že Mie sluší....









Přeji Vám krásný víkend 
JANA

20 komentářů:

  1. Janinko Mia je nádherná..Moc se ti povedla a barevná kombinace příze je moc krásná. Příze moc dobře znám a mohu potvrdit krásně se s ní pracuje..
    Přeji ti nádherné září.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko!! Podzimně zdravím Tvou krásně vybarvenou Miu, moc se Ti povedla a je v barvách...ach....mám je na stolečku, jsou to nádherné barvy a už jsem přízi taky zkoušela- chtěla jsem nákrčník- ale mne ta příze kouše....Inu- podzimní dekorace z ní ale budou parádní...nebo míšánek?? :o))) měj se moc hezky a užívej krásně víkend!!♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásná povedená panenka v příjemných nádherných podzimních barvách. Moc se mi líbí.
    Hezký víkend přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je NÁDHERNÁ. Podzimní barvy prostě můžu :-)
    Pěkný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Está preciosa,los colores de otoño,han resultado muy favorecedores!!
    Buen fin de semana!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,to je Mia přímo podzimní.Krásná panenka,máš zlaté ruce.H.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, je úžasná..i ta vlna je krásná. Kupovala jsi ji někde v Boleslavi nebo objednávala? Jinak panenka vypadá dost veliká, kolik měří centimetrů? To jen tak pro zajímavost, já bych si na takovou krásu netroufla.Měj se moc krásně a ať tě ve školce děti nezlobí:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,děkuji za pochvalu.... objevila jsem e-shop Bambolína a zjistila, že paní bydlí na Michalovicích, takže si tam jezdím osobně.Panenka je asi 35 cm.
      Měj se hezky, pá Jana

      Vymazat
  8. Jani, Mia se ti vážně povedla - mám tyto háčkované hračky moc ráda ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, je parádní. Já jsem se pustila do deky a šály :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásná, a jakou má hezkou vestičku se srdíčkovými knoflíčky :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani je nádherná!Krásné a pohodové dny přeji

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, panenka je nádherná a ty barvy, to je krása sama. Holka je sladěná na podzim dokonale.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Janičko, panenka je úžasná, krásná má svoji duši. A to oblečení. Jsi šikulka. Moc zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Á. ...tak tohle je Jani moc pěkná podzimní fešanda. .ty barvičky:-)
    Hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...